söndag 10 mars 2013

Skeleton Army - 1990

 




En av mina favoritlådor från Oldhammer-tiden måste bli denna fantastiska låda med Skeleton Warriors.
Köpte ett ex av den vid samma tillfälle som jag köpte min 4:th ed Warhammer Fantasy Battles box 1992.
Minns att jag bar hem en relativt stor och fullpackad väska den där kvällen efter jobbet.
Vilken känsla att öppna alltsammans och känna den där härliga doften av ny plast.
En liten besvikelse blev det dock när jag i efterhand läste att man inte kunde alliera Undead med Orcs & Goblins.
Så med andra ord, jag hade påbörjat jobbet med min andra armé redan innan jag ens visste hur man spelade Warhammer!



Lådan har fått namnet PBS5 och är fullmatad med gubbs!
1st Chariot med två crew dragen av två hästar, 8 Skeleton Horsemen och 30 Skeleton Warriors! 
Inte illa alls!

Bättre bilder på lådan hittar du om du klickar här!
Mer trevlig läsning ----> The Citadel Collector

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar