lördag 3 augusti 2013

Epic - Ork Wildboyz plus Adeptus Titanicus reklam

Detta skulle egentligen blivit en post innehållande några av mina nymålade figurer men eftersom jag inte hade möjligheten att fotografera gubbsen på dagtid då ljuset fortfarande är gynnsamt för sådana aktiviteter får ni istället hålla till godo med en bild på hyfsat nymålade Ork Wildboyz till Epic samt några reklambilder från White Dwarf 108.

                        Ja, jäklar vad jag skulle vilja lägga vantarna på en låda med det här godiset!



Omslaget till nr 108 pryddes med Epic titaner från det då nya Adeptus Titanicus.
Det var tider det!

Fyra stands med Wildboyz.
Inte mycket poäng men ett kul och annorlunda val till en Orkisk armé.


Som sagt, jag återkommer med bilder på lite annat som jag pysslat med.

Ha det så gott! 






2 kommentarer:

  1. Håller med - gärna lagt vantarna på den lådan. Har sett den på eBay men tyvärr galet dyr. /Hans

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en väldigt trevlig ask men som du säger, allt för dyr.
      Själva titanerna är ju inte svåra att hitta lösa för en relativt liten summa men husen (som skiljer sig markant från senare modeller) har jag aldrig sett lösa till salu.
      Sen är ju lådan löjligt snygg.
      Skulle passa perfekt hemma hos mig.. :)

      Radera